Wiktoria Czapla

Agencja Digital Broker | Wrocław

4.8/5
· 
Skontaktuj się z agentem

O mnie

Rozpoczęłam karierę w branży nieruchomości ponad 3 lata temu jako Customer Relationship Specialist w firmie SonarHome. Stanowisko to pozwoliło mi doskonalić umiejętności w zakresie kontaktu z klientem i zdobywać wiedzę o rynku. Z czasem odkryłam, że relacje mogą być fundamentem pracy agenta. Obecnie specjalizuję się w transakcjach na rynku wtórnym we Wrocławiu. Posiadam także tytuł magistra ekonomii, co daje mi...

Ostatnio sprzedane nieruchomości  24

Aktywne ogłoszenia Wiktoria Czapla

  • Ołtaszyn  · Wrocław  · Dolnośląskie

    9026 zł / m²

    ul. Gerberowa 8

    949 900 zł

    Do remontu

    105.25 m²
    4 pokoje
    2 piętro
    2018 rok
  • Plac Grunwaldzki  · Wrocław  · Dolnośląskie

    17 544 zł / m²

    Do odświeżenia

    17.1 m²
    1 pokój
    4 piętro
    1905 rok
  • Gajowice  · Wrocław  · Dolnośląskie

    14 838 zł / m²

    ul. Stopnicka 17

    549 000 zł

    Gotowe do wprowadzenia

    37 m²
    2 pokoje
    1973 rok

Opinie  33

  • Maciej
    5/5

    Profesjonalna pomoc przy sprzedaży, fachowa i sympatyczna

    3 miesiące temu
  • Anna bielak
    1/5

    Witam, niestety jedynie co się udało Pani Wiktorii,to zrobić zdjęcia i znaleźć kupca na mieszkanie,ale nie na tych warunkach jak jakie widniały na umowie.Niestety,Pani Wiktoria,kupującego wprowadzała w błąd,a mnie z kolei o niczym nie informowała."Dzięki "Pani pośredniczce prawie nie zostałam bez mieszkania,ponieważ dzień przed podpisaniem umowy przedwstępnej Pan nabywca chciał zrezygnować z kupna mieszkania.Bardzo prosiłabym o kontakt w sprawie prowizji,ponieważ ta suma co mam zapłacić jest nieadekwatna do wykonanej usługi.W złej mojej opinii ,podziękowania należą się Pani Magdzie,która naprawdę dała radę pomoc mi naprostować błędy Pani Wiktorii.Pozdrawiam.Anna Bielak

    3 miesiące temu
  • Strzelecki Marcin
    5/5

    Punktualnie, dobry kontakt telefoniczny przed wizyta

    6 miesięcy temu
  • Stefan Zalewski
    5/5

    Profesjonalizm i empatia w kontakcie z klientem.

    7 miesięcy temu
  • Włodzimierz Sklenarski
    5/5

    Opinia wystawiona po spotkaniu z agentem

    9 miesięcy temu
4.8