Zostań partnerem SonarHome i zdobądź najbardziej wartościowych klientów na lokalnym rynku nieruchomości.
Poszukujemy agentów z najwyższą skutecznością w sprzedaży nieruchomości oraz wzorowym standardem obsługi klienta.
Oszczędzaj czas, kontaktując się z leadami, które zadeklarowały chęć sprzedaży mieszkania z agentem nieruchomości. Większość z nich to klienci na wczesnym etapie sprzedaży, którzy nie wystawili jeszcze ogłoszeń na portalach i chcą poznać ofertę jednego lub kilku biur nieruchomości.
Zyskaj większą pewność siebie i zwiększ skuteczność w umawianiu spotkań jako partner rekomendowany przez SonarHome.
Umów się na rozmowęDlaczego warto nas wybrać?
Łączymy klientów z najlepszymi agencjamiw 75 miastach w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Od 2018 roku przekazaliśmy ponad 25 000 leadów skutecznym agentom nieruchomości i obecnie co miesiąc dostarczamy partnerom ponad 4 000 zweryfikowanych kontaktów. Ponadto oferujemy dostęp do unikatowego narzędzia przeznaczonego do analizy konkurencyjnych ofert – Lead360. Dzięki naszemu wsparciu partnerzy SonarHome zrealizowali już ponad 1 000 transakcji.
Jesteśmy liderem w pozyskiwaniu leadów B2C. Kontakty są przez nas weryfikowane, a 80% z nich to osoby na wczesnym etapie sprzedaży nieruchomości. Stale notujemy wzrosty w liczbie zgłoszonych do sprzedaży mieszkań, a nasze plany rozwoju obejmują kolejne miasta i kraje. Zyskaj przewagę dzięki współpracy z SonarHome.
Co mówią o nas partnerzy?
Jestem zadowolony z wizytówki SonarHome, ponieważ realnie pomaga w pozyskiwaniu klientów – już udało mi się zdobyć lead dzięki niej. Jej największą zaletą jest to, że stanowi uwiarygodnienie mnie jako agenta. Klienci widzą tam opinie dotyczące mnie, a nie agencji czy nieruchomości. To buduje moje zaufanie wśród potencjalnych klientów. Dodatkowo, często wykorzystuję wizytówkę na spotkaniach – pokazuję opinie klientom, co daje im dodatkowy impuls, by mi zaufać. Dzięki temu widzą, że jestem sprawdzonym agentem, a nie kimś przypadkowym. To naprawdę działa i pomaga w budowaniu relacji z klientami.
Mateusz Woźny, Digital Broker, WarszawaW My Home Poznań od dwóch lat pracujemy tylko na leadach z SonarHome i na poleceniach. Klienci z SonarHome to osoby, które już wykonały ten pierwszy ruch i po prostu czekają na reakcję. Wycenili mieszkanie, otrzymali PDF z wyceną, a my wyciągamy do nich pomocną dłoń. Mamy wtedy do czynienia z osobami, które są faktycznie zainteresowane sprzedażą – łączą nas te same cele. Mamy to szczęście, że trafiamy na bardzo pozytywne osoby i nawiązujemy przyjemną współpracę. Z kolei nasze polecenia pochodzą od zadowolonych klientów i ich znajomych.
Małgorzata Stawniak, My Home Poznań
“Zimne telefony” są bardzo wymagające i czasochłonne. Ich przeciwieństwem są leady z SonarHome, które są leadami na wyłączność. Takie kontakty odpowiadają mi najbardziej. Mogę wziąć wówczas pełną odpowiedzialność za cały proces, a efekty zależą tylko ode mnie. Nie tracę czasu na kontakt z osobami unikającymi współpracy z agentem.
Krystyna Buszko, Faktoria Nieruchomości, BiałystokUważam, że Lead 360 to niezwykle pomocne narzędzie w mojej pracy jako agenta nieruchomości. Dzięki niemu mogę szybko i rzetelnie przygotować wycenę dla klienta, pokazując mu konkretne dane rynkowe – jakie nieruchomości w okolicy były wystawiane, w jakich cenach się sprzedawały i jak długo trwał proces sprzedaży. To daje mi przewagę, ponieważ nie muszę opierać się na przypuszczeniach, tylko na realnych informacjach. Lead 360 pozwala mi również lepiej rozmawiać z klientami – jeśli ktoś ma wygórowane oczekiwania cenowe, mogę mu pokazać historię sprzedaży podobnych mieszkań i wspólnie przeanalizować, jak kształtowały się ceny na rynku. To sprawia, że klient nie odbiera mojej opinii jako krytyki swojej nieruchomości, tylko widzi obiektywne fakty. Dzięki temu buduję zaufanie i mogę skuteczniej doradzać, co przekłada się na szybszą i lepszą sprzedaż.
Ewelina Kurzyna, West Side Nieruchomości, Warszawa
Cenię współpracę z SonarHome, ponieważ zapewnia mi dostęp do wartościowych leadów – potencjalnych klientów faktycznie zainteresowanych sprzedażą nieruchomości. Dzięki precyzyjnym wycenom i profesjonalnym narzędziom analitycznym mogę trafnie doradzać klientom oraz podejmować skuteczne decyzje. Współpraca z SonarHome daje mi również szansę na budowanie długofalowych relacji z klientami, którzy wracają po czasie, gdy są gotowi na sprzedaż. Dodatkowo wsparcie technologiczne i możliwość zamawiania leadów zwiększają efektywność moich działań, co przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe.
Michał Pisulewski, DKB InvestsSonarHome dostarcza nam wysokiej jakości leady, co pozwala skupić się na faktycznej realizacji transakcji, eliminując konieczność zajmowania się przypadkowymi zgłoszeniami. Transparentność procesów, otwartość na optymalizację oraz ciągłe doskonalenie narzędzi, takich jak integracja z CRM czy analiza statystyk, pomagają nam efektywnie zarządzać klientami. Dodatkowo, SonarHome traktuje nas jako prawdziwego partnera – słucha naszych potrzeb i aktywnie wspiera nas w rozwoju. Dzięki temu możemy lepiej wykorzystywać dostępne zasoby i skuteczniej docierać do klientów, co przekłada się na realny wzrost naszego biznesu.
Piotr Poncyljusz,Grupa Inwestor Sp. z o.o.
Współpraca z SonarHome to dla mnie wartościowe wsparcie w codziennej pracy agenta nieruchomości. Firmę cenię przede wszystkim za wysoką jakość dostarczanych kontaktów – większość kontaktujących się osób jest faktycznie zainteresowana sprzedażą. Często osoby te jeszcze nie zamieściły swojego ogłoszenia w internecie i planują przeprowadzić sprzedaż nieruchomości za pośrednictwem agencji. Duże znaczenie w prowadzeniu rozmów ma także precyzyjna wycena nieruchomości, która buduje zaufanie klientów a także pozwala określić potencjalną cenę oferowanej do sprzedaży nieruchomości na poziome realnym a jednocześnie maksymalnie satysfakcjonującym dla zbywcy. Transparentność, profesjonalizm oraz intuicyjne narzędzia analityczne pozwalają na efektywnie zarządzać sprzedażą, zwiększać skuteczność i lepiej planować rozwój biznesu.
Marek Mularczyk, Nieruchomości Profesjonalnie
Czego oczekują osoby zgłaszające chęć sprzedaży mieszkania?
- Konsultacji z lokalnym agentem nieruchomości – Twoja wiedza i doświadczenie na lokalnym rynku są kluczem do stworzenia skutecznej strategii sprzedaży,
- Profesjonalnej interpretacji raportu z wyceną i przedstawienia aktualnych danych o rynku – Do każdego kontaktu, przekazanego przez panel agencyjny, dołączamy raport z wyceną i udostępniamy narzędzie do zaawansowanej analizy ofert konkurencyjnych i danych transakcyjnych,
- Wsparcia w procesie negocjacji, załatwiania formalności i finalizacji transakcji. Spełnienie tych kryteriów powoduje, że większość klientów decyduje się podpisać z agentem umowę na wyłączność.
Co zyskasz jako partner SonarHome?
Otrzymasz kontakty do osób, które deklarują chęć sprzedaży mieszkania, czyli zgłaszają mieszkanie do sprzedaży w konkretnym mieście. Nasze kontakty zawierają komplet istotnych danych dotyczących nieruchomości oraz poprawny numer telefonu (weryfikujemy go kodem wysyłanym SMS-em). Poczuj komfort pracy z osobami, które chcą porozmawiać z agentem i często są na początkowym etapie sprzedaży (zdecydowały się na sprzedaż, ale nie wystawiły oferty na portalach).
By ułatwić Ci codzienną pracę, dostarczymy profesjonalne narzędzia wspomagające obsługę klienta – w tym w szczególności narzędzie do zaawansowanej analizy danych ofertowych. Wyróżnij się na tle konkurencji dzięki Lead360 – unikalnemu rozwiązaniu, która ułatwia ustalenie optymalnej ceny sprzedaży i przekonanie do niej klienta.
4 kroki, aby zostać partnerem SonarHome
- Dogodne warunki współpracy ustalisz podczas jednej rozmowy telefonicznej (lub wideo),
- Umowę podpiszesz zdalnie – bez zbędnych formalności,
- Po podpisaniu umowy udostępnimy Cit pakiet materiałów szkoleniowych,
- Otrzymasz dostęp do platformy zawierającej leady oraz zaawansowane narzędzia analityczne.

Porozmawiaj z nami i dowiedz się, jak zarabiać więcej dzięki leadom dostarczanym regularnie przez SonarHome
Najczęściej zadawane pytania
Aby zostać partnerem SonarHome, należy umówić się na rozmowę telefoniczną lub spotkanie z przedstawicielem naszej firmy.
Szczególnie zachęcamy do skorzystania z drugiej opcji – w tym celu prosimy o umówienie spotkania przez link. W ten sposób możesz błyskawicznie zarezerwować najlepszy termin na odbycie rozmowy.
W większości przypadków nowy lead trafia tylko do jednej agencji Jeżeli kontakt z klientem nie zostanie podjęty w ciągu 24 godzin system odrzuca leada i przypisuje go do innej agencji. Szybki kontakt jest kluczowy dla zwiększenia szansy podpisania kontraktu.
Obecnie klient ma również możliwość wyboru, czy chce być skontaktowany z jednym agentem, czy z kilkoma. Jeśli klient chce porównać warunki współpracy w różnych agencjach, wówczas taki lead jest kierowany do kilku biur jednocześnie.
Partner ma 24 godziny na kontakt z leadem. Po tym czasie lead zostanie przydzielony do innego partnera SonarHome.
Każdy nowy lead jest widoczny w panelu agencyjnym.
Liczby leadów przekazywane poszczególnym partnerom uzależnione są od szeregu czynników – w szczególności od łącznej liczby leadów pozyskiwanych przez SonarHome w danym mieście, liczby partnerów działających na tym obszarze oraz efektywności pracy poszczególnych agencji i agentów.
Celem SonarHome jest zapewnienie klientowi jak najlepszej obsługi przy udziale partnera. Współpracujemy z zaufanymi agencjami, dlatego mamy pewność, że każdy partner komunikuje się z poleconymi przez nas klientami w sposób proaktywny i skuteczny, a zaangażowanie SonarHome w większości przypadków jest zbędne. Jeżeli jednak nie dostajemy od partnera regularnych informacji o statusie transakcji u poleconych klientów, kontaktujemy się z właścicielami mieszkań w celu upewnienia się, że obsługa przebiega pomyślnie.
Pozyskujemy kontakty do osób, które deklarują chęć sprzedaży mieszkania, czyli zgłaszają mieszkanie do sprzedaży w konkretnym mieście. Nasze leady zawierają komplet istotnych danych dotyczących nieruchomości: adres, metraż, liczbę pokoi, numer budynku, rok budowy, liczbę pięter, standard wykończenia mieszkania, informacje o miejscu postojowym, komórce lokatorskiej, windzie oraz balkonie. Każdy lead ma poprawny numer telefonu – weryfikujemy go kodem wysłanym SMS-em.